divendres, 26 de juny del 2009

Darrer vídeo!! Els i les mestres.

Desde l'equip de mestres ens volem despedir d'aquest curs 2008-09. Valoram molt positivament la tasca duita a terme i sobretot pensam que hi hagut activitats molt enriquidores tant per mestres com per infants: tallers de cuina intercicles, rueta, diada nocturna, acampada, festa de final de curs...
Noltos en tenim molts bon records, i ens ho hem passat molt bé.

Els qui continuam (pares, alumnes, mestres...) fins pel setembre i els qui no continuen, queden dins el nostre record.



11 comentaris:

  1. Jeroni, amb aquest vídeo d'acomiadament m'has emocionat.
    Vull agrair als alumnes el seu calor, les ganes d'aprendre que m'han transmet, d'il·lusió, també agrair als pares la seva confiança, la seva paciència, la seva col·laboració, i agrair als mestres la seva ajuda, encara que sou un claustre molt “difícil”, pels que tornau i els que no, BONA SORT I GRACIES, i per la nova directora molts d'ànim!!!

    MAGDALENA HUGUET

    ResponElimina
  2. vos anyor maoltisim sou els millor mestres de tot el mon...

    ResponElimina
  3. Hola!!JO TAMBÉ M'HE EMOCIONAT AMB AQUEST VIDEO!pERO ARA JA M'ONANAM A S'INSTITUT I...NO HI HA VOLTA ENRRERA!Per allà coneixarem moltes nines i lo mes important molts de NINS!!Quasi segur que per allà lligarem!!I tambe vos vendrem a veure!Pero el més important es que sempre vos recordarem!I al pròxim curs k ve ja vos presentarem es novios...be na Ma i na Mª Antonia ja el coneixen a nel meu!!jajajajajaj....dew bssss

    ResponElimina
  4. Només vull dir que ha estat un dels millors anys de feina, per no dir el millor. He disfrutat amb els nins, amb la feina i sobretot amb aquest maravellós equip de mestres que no es troba a tots els centres.
    Vos enyoraré moltíííííssim!!!!! Però esper que qualque any ens tornem a trobar i poder compartir amb vosaltres hores de feina i bons moments... Fins aviat i no canvieu mai!!!!!!

    ResponElimina
  5. El que realment és aquest video és una realitat del dia a dia d'aquest curs: feina, il·lusió, ganes de que les coses surtin bé i implicació. Segur que tots hem aprés i hem millorat, les errades ens serviran per millorar el camí que anam fent d'aquesta escola. El millor de tot és que intentam fer un centre innovador, motivador, engrescador, que impliquem a tots i sigui una realitat de tots ( pares, alumnes i mestres) Ara ens queda tornar a carregar piles i que d'aquest curs com diu la cançó ens quedi l'amistat i tants de somnis per recordar... Per tot l'equip de mestres gràcies i a seguir endavant amb el que vengui que encara millorarem molt més, som quasi perfectes... jaja.

    Una mestra més, M. Antònia!!

    ResponElimina
  6. Hola jo sa veritat es que quasi me emocionat!
    Ja me va bastar am es dia de es fi de curs.jeje...
    Be que jo e apres molt , i que com deia una mestre o mestre no hi ha aquesra gran sort a altres centres de tenir aquests maravillosos mestres(amb marxa,il·usiò i amb moltes ganes de ensañar a aquests grans alumnes jeje...

    Ido un altre pic mes moltes gràcies per tot i que esper que no s'olvidin tots aquests grans moments que em passat durant tot el curs,moltes gràcies.
    Mestres vos merexeu tot,per tot el que eu fet durant aquest curs.Esper que sigui igual i mes l'any que ve...

    Una besada de na Cati Thomàs.

    Que tengeu un bon Estiu.


    Ah Jeroni d'aqui un parell de dies t'arribaran fots de ses nines de 3r cicle de es dia de es meu cumple jeje.

    ResponElimina
  7. Eis aqui falten dues coses molt importanr:ses entrevistes (Jeroni i Joan Toni)
    Que Jeroni les penjarem?
    O es que tens vergonya perque som els millors etrevistadors jajaja.
    Ueno penjales plis.

    Adeu.

    ResponElimina
  8. Hola!

    La meva entrevista sí que la tenc, però la de'n Joan Toni no, els entrevistadors no la varen passar a ordinador. La meva la penjaré, però pensa que estic de vacances.

    Jeroni

    ResponElimina
  9. Cada vegada que sent aquestes cançons no puc evitar pensar en l'escola...alumnes, mestres i tota la gent que d'una manera o una altra hi ha participat. Me'n vaig carregada d'experiències i records, i sobretot, havent après molt de totes les coses tant bones com dolentes que hem passat, i ambl'esperança que el proper curs lluitarem per millorar allò que no ha anat bé i que seguirem amb tot lo bò!!
    Vos desig molt bon estiu a tots!!

    Cati Roca

    ResponElimina
  10. Hola!
    eh!
    no eu penjat ses fotos que vos vaig enseñar.
    Jeje i ses entrevistes !!
    ueno ja les penjereu .

    Adeu

    ResponElimina
  11. Jo sa veritat que no em cans de mirtar el video!
    De cada vegada record mes coses...Aquells moments en que tocava fer feina,que tocava riur,que tocava plorar....

    Nomes vull dir que l'any que ve esper que vos vaigui be de tot cor!
    I esper que encare que ja no seguem els vostres alumnes no ens olvideu perque nosaltres no u farem!

    Ara per recordar tot el curs:
    Jeroni et vaig veure a Sant Llorenç amb na Paqui!Lo que vaig dir s'ho va creure, te va renyar?
    jajajajajja...
    Eu duiem preparant tot el curs i era sa oportunidat de posalo en practica!!jajajajaj...

    Una besada a tots els mestres!No canvieu mai!!

    ResponElimina